Sofishop (https://www.sofishop.cz/)
«
Hlavní přínos je zjednodušení a urychlení nasazování kódů, bez nutnosti zasahovat do kódu webu nebo instalovat další moduly. Můžete také lépe přizpůsobit měření webu podle vašich potřeb a cílů.
Zde je pár příkladů jak lze GTM použít:
- Sledování událostí: lze jej použít k sledování událostí na e-shopu, jako jsou úspěšné transakce, kliknutí na tlačítka a vyhledávání
- Vyšetřování zdroje návštěvníků: Pomocí GTM lze sledovat, z jakého zdroje pochází návštěvníci e-shopu, například z vyhledávače, odkazujících stránek či sociálních sítí
- Dynamický remarketing: lze jej použít k zobrazování reklamy na Seznamu, Google nebo Facebooku uživatelům, kteří navštívili e-shop, ale neuskutečnili nákup
- Enhanced Ecommerce: lze jej použít k zobrazování pokročilých dat o nákupním chování zákazníků na e-shopu, jako jsou zobrazení produktů, přidání do košíku, dokončení objednávky a další